Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ludo 2в1 - це бродилка з елементами стратегії.
Гра включає в себе двостороння ігрове поле, яке збирається з 4-х частин по принципу пазла, 2 гральних кубика, 20 різнокольорових фішок з мішечком для зберігання.
Перед гравцями стоїть завдання першим дістатися до фінішу, викидаючи на кубиках необхідну комбінацію точок.
Обидві гри розраховані на 2-4 гравців від 3-х років.
Гра "Гуси лебеді"
Може бути першою бродилкой для дітей від 2,5-3 років.
Кожен гравець вибирає колір фішки, якої він буде грати.
Гравці по черзі кидають кубик і переміщуються по полю на кількість ходів, яке випало на кубиках.
Особливі умови:
-1 - гравець повертається на 1 хід назад;
-2 - гравець робить 2 ходи вперед;
-кубики - гравець повертається на старт.
Перемагає той гравець, чия фішка перша дійде до кінця доріжки з цифрою 63.
Гра "Літаки"
Мета гри: першим привести в центр поля свої 4 фішки. Кожен гравець ставить 4 фішки свого кольору на "базу" (де зображено тварину його кольору в літаку або вертольоті). Фішки пересуваються за годинниковою стрілкою. Наймолодший гравець починає гру і кидає кубик. Щоб вивести фішку з "бази" і поставити її на клітку "старт", гравець повинен викинути 6️ або 5️ на кубику. Після виведення фішки на гральну доріжку гравець переміщує її на кількість клітин, рівне числу, отриманій на кубику. Якщо гравець вивів на доріжку кілька фішок, він сам вирішує, який фішкою ходити. Якщо гравець викинув шістку, він може або вивести з "бази" ще одну фішку, або перемістити на 6 клітин вже виведену фішку, в обох випадках йому належить додатковий хід. Пройшовши повне коло по ігровому полю фішки встають на останню клітку кола біля підніжжя сходів, що ведуть у небо: її клітини пронумеровані від 1 до 6. Щоб перейти на клітку 1, потрібно викинути одиницю на кубику. Потім, щоб перейти на клітину 2, потрібно викинути двійку, і так далі до клітини 6. Щоб фішка, яка прийшла на клітину 6, потрапила в центр і вийшла з ігрового поля, гравець повинен знову викинути шістку на кубику.
Гравець, який першим вивів свої 4 фішки з поля, перемагає в партії.
Інші можуть продовжити гру і розподілити між собою місця, що залишилися в порядку прибуття.
У наборі:
- 4 частини двосторонньої ігрового поля;
- 2 гральних кубика;
- 20 різних фішок;
- текстильний мішечок для зберігання.